onsdag 27. oktober 2010

Stue


Stua vår. Her går det stort sett i ulike
gråtoner og en del kvitt. Prøver å 
ikkje har det FOR kvitt no i vinter


"Kose/strikkekroken" min. Elska å sitte her og slappe av. 
Denne kroken er heller ikke ferdig, kun ei foreløpig løsning. Bildet har eg fått av mormor- som ho har mala. "strikken" som bilda 
heng på er fra 
TING- som eg fikk av ei venninne
Ho hadde printa ut 
masse bilder og lagt på lamineringspapir/plast. 
Trur den skal få seg en ny plass!

Kista står no ved enden av sofaen
og oppbevarer teppene i den.


Foreløpig løsning. Buret skal stå i gangen. Vi har 
ikkje malt ferdig gangen enda og i tillegg står det et 
gedigent garderobeskap som skal vekk. 
I mellomtida satte vi det i stua og la et kvitt 
sengeteppe oppå, og Hjørdis
 liker si lille hule.

FØR:
stua før vi malte vegger, tak og golv- lister
Den opprinnelige fargen var blitt gulaktig og ikkje veldig fin. 
Tak og golvlister var beisa mørkebrunt- nåkke eg syns gjorde stua så liten! Vi tenkte vi skulle male listene- et tidkrevande 
prosjekt i seg sjølv. Tre og 
fire lag med grunning og maling tok sin tid.
 Men resultatet blei bra.
Veggane er malt i fargen Refleksjon, som går 
igjen i heile leiligheta (utenom soverommet)

No drive eg og ønska meg speilrefleks kamera til jul!! Mobilbilder er ikkje spesiellt flaterande inne. Kan gå til tider, og eg fiksa 
litt på dei i et pogram som heiter photoscape. Gratis 
redigeringsprogram, simpelt men enkelt.  Vi skal 
to veker til Frankrike i sommar og, nåkke 
eg brukar som argument for nytt kamera. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar