torsdag 3. februar 2011

dagens ♥



HURRA ♥
I går vant eg min første award
Tusen ♥ - lig takk 
Jennifer med med den nydelige bloggen 

Nåkken spørsmål følger med awarden
Her er de:


1. Ta opp nærmeste bok, slå opp på s. 18 og se linje 4, hva står der? 
"Stress kan vara ett nødvendigt och valmotiverat tillstånd, t.ex vid fysiskt arbete, och det kan också upplevas som utmaningar och ofollstendig kartlagd- er den farlig eller rentav nyttig?" 


2. Hva var det siste du så på TV?
Fotballkamp. Liverpool mot Stoke..:/


3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
Snorking når hunden sover


4. Når var du sist ute og hva gjorde du da? 
Gikk fra bilen og inn etter en dag i praksis


5. Hva har du på deg nå?
haha! styggeste malingsflekkete joggebukse og gammel utvasket genser


6. Hva het den siste filmen du så? 
"Veronika vil dø"




7. Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet? 
Hadde ikkje vært meg i mot:) Det måtte blitt et varmt land!



Eg velger å sende den videre til


Sara

4 fantastiske nydelige blogger som eg finne masse inspirasjon hos






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar