torsdag 3. mars 2011

Gave ♥


For ei studn tilbake vant eg Giveawayen til Bittelillehuset som eies av Jennifer!




Så no er eg offesielt eier av mitt første zink hus ♥
Zink brett fikk eg og..
og ikkje minst et velkommenskilt 


KJEMPGAVE!


TUSEN takk Jennifer
♥ 
For deg som enda ikkje har besøkt den nydelige bloggen hennes trykk HER


Og viss du ønska å være med på min giveaway
 kan du trykke HER
og til dåkke som allerede er med.. 
KJEKT!! :)



Lite aktivitetas her om dagen..
men kjem plutselig tilbake..

7 kommentarer:

  1. For en kjempeflott gave, så heldig du er:)
    Er lite aktivitet hos meg også, men titter du innom meg får du med deg en award:)

    Ha en fin fin dag, klem

    SvarSlett
  2. Så koselig at du likte gaven:) Setter stor pris på at du skriver så fint om bloggen min:)

    Håper du har en fin dag:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  3. Heldige deg! De er så fine :)
    Tusen takk for hyggelig kommentar på kjøkkenet mitt <3
    klem Nina

    SvarSlett
  4. Åå, heldiggris!
    Kjempeflott gave!

    Ha en fin kveld
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  5. Din heldiggris :) Det var jo helt nydelig <3

    SvarSlett
  6. Så lekkert!!! Fint å ha flaks innimellom :D

    SvarSlett