tirsdag 15. mars 2011

Sofaen vår..


Har for tiden to hunder i hus med løpetid...
det vil sei..sofaen må tildekkes, uansett om eg har pakka på dei "truse"

Man tar ka man har..
Nytt teppe står på handlelista


Et litt dårlig mobilbilde av dei to..


Her er dei to skjønne ♥
Elli- som er en Fransk Bulldog
HJørdis- som er en Eurasier

Elli har vi "påenmåte" tatt over fra mamma..fordi Hjørdis ikkje klarte være aleine. Dei to sammen fungera veldig godt og vi slipper sitte med magevondt når vi er på jobb!

Ha en fin Tirsdag 




5 kommentarer:

  1. For noen nydlig voffser:D
    Syns sofaen var fin eg;) Kan jo ikkje ha noe lysere når hundene har løpetid og setter flekker:p

    SvarSlett
  2. Fin sofa dere har:) Og søte vofser:)

    Ha en strålende dag:)
    W

    SvarSlett
  3. Så nydelige hunder! Kjenner til dette med løpetid og sofa ja, det kan være en litt slitsom kombinasjon dette med dyr og stor interiørinteresse;) Men hva gjør vi ikke for at de firbente skal ha det best mulig?:)

    Synes igrunn sofaen ble ganske så søt med polkadott-teppe jeg:)

    Ha en fin kveld,
    klem Jennifer

    SvarSlett
  4. Åh, jeg blir så glad når jeg ser at hundene får lov til å fortsette å være i sofaen selv om de har fått løpetid - de kan jo ikke noe for at de har hormoner og sykluser. Så får vi mennesker heller legge til rette med noen tepper eller laken eller annet som lett kan vaskes i mellomtiden.
    Søte firbeinte jenter du har!

    SvarSlett
  5. ååå fransk bulldog er hunden i mitt hjerte - vi skal kjøpe hund etterhvert og da blir det definitivt en slik! Men om det blir en sort eller en brun med sort maske blir spennende å se =) Ha en fin lørdag

    SvarSlett