torsdag 18. november 2010

Godkroken

Her er kosekroken,
 lesekroken, strikkekroken, tv-kroken osv..


..Fortsatt uferdig, men eg tenkte
 eg kunne vise den fram allikevel..:)


Har en plan om å få opp ei hylle på 
veggen over stolane..men eg vil ha et speil og!
 Må berre finne det rette..


Bordet har eg arva av mamma, som har arva det 
av mi mormor som arva det av mi oldemor:) Dette var blåturkis når eg var
 liten- helt til mamma mala det kvitt!! Eg elska det!!


Bokhylla er ei gammal furubeisa hylle fra det gode 90- tall!! Eg har malt ho kvit, men er så usikker på kva eg skal gjer med
 hyllene...TIPS? har vurdert å male dei grå, brune...eller kvite..
Kva syns du?


Har hatt ei slitsom skuleveke og syns VELDIG synd på meg sjølv...så eg har synda!!! Huff..denne marsipanen var farlig god!!

No skal eg kose meg med TE og oppdatere meg på alle favorittbloggane mine:)

Tusen takk 
alle dåkke som kikka innom meg!!Evig glad:)


Ha en strålande torsdagskveld!!




6 kommentarer:

  1. So koseleg krok du har ;)
    Må nok sei at hos meg hadde hyllene blitt kvite, men so er jo eg ekstremt glad i kvitt og ;) Du får tenke litt på det, so kjem du nok fram til kva som blir best!

    Og bordet såg nydeleg ut ;)

    Ha ein fin kveld i kulden :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Så koselig krok du har, de stolene så gode ut. Tror jeg ville malt hvitt, men nå maler jeg jo det meste hvitt for tiden ;)
    Jeg har foreløpig klart å styre unna julemarsipan, men det begynner å bli farlig fristende, har ikke smakt den du har.
    Ha en fin kveld videre
    Klem T

    SvarSlett
  3. Kjempe koseleg krok da:) ♥

    Det bordet forstår eg så godt at du elskar!

    Eg hadde mala hyllene kvite..

    Å naaaaaaam♥I morga skal eg og synde med akkurat denne marsipanen;) Takk for synde tips♥

    Og takk for fine ord:)

    God torsdagskveld i din vakre kosekrok!

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  4. So koseleg du har det Linda!☺ VIL besøke deg snart!!☺
    Å du er jammen heldig som har arva det bordet-rett og slett nydeleg☺
    Eg hadde mala hyllene i samme farge som resten av hylla...kanskje du kan ha tapet i veggen på skapet? ..litt dilla på tapet for tida☺

    Det er ein brødboks til på brukten☺ Løp og kjøp☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Tapet på hyllene kanskje? Gøy at det skjer noe, "alt" er jo hvitt for tiden!
    Koselig at du ville bli med på giveawayen min:-)
    Hilsen Saga.

    SvarSlett
  6. så koselig bilder...og alltid kos med ting man arver som har en histore..og som man gjør til sitt eget..

    Som du sier..bloggen min har "hengt" seg opp...den oppdateres ikke i skrollen hos følgerene eller på NIB..før kanskje et døgn etter at jeg har publisert et innlegg..kjedelig..prøvd litt av hvert, uten hell..

    En god helg til deg.:-)

    SvarSlett