onsdag 24. november 2010

Juleønskeliste


Greengate- 
 ildfast form
Ildfast fat, beige med hvite prikker fra Green Gate




Bruka design 
i forskjellige farger







Kenwood major
Ph: her




Barometer gulvlampe
BAROMETER Gulv-/leselampe  Høyde: 146 cm Lampefotens diameter: 26 cm Skjermdiameter: 16 cm Ledningslengde: 2.2 m
Ph: Ikea



Zink potter


Putetrekk
Kremmerhuset



Knagger
Watson & son knaggrekke


Vedkorg
Brighton vedkurv med krans
Ph: Skeidar

Serveringsfat i tre
Serveringsfat small
Ph: Skeidar


OG....

Gavekort på interiørbutikker!

Eg (..vi)trenge egentlig så utrulig mykje til leiligheta..men en kan jo ikkje kjøpe alt på en gang sjøl om eg gjerne vil...:) Men er vel stort sett interiør eg har ønska meg til jul!!

Føle meg egentlig litt utakknemlig (og litt flau..)som ønska meg materielle ting til jul..tenk på dei som faktisk ikkje får det dei faktisk trenge en gang, som sko og kle...Eg syns i hvertfall det er en fin ting å aldri kaste kle og sko som ser fine ut, men heller sende det med lastebilar til land som meir enn gjerne treng det!!
!! Eg skal prøve å få sendt en del av mitt overflødige til nokon som faktisk trenge det i hvertfall!! 

1 kommentar:

  1. Så mye fint du ønsker deg!!!

    'Adventstallene' er fra Farmors hus, ligger på kløverhuset i Bergen, jeg vet også at Kremmerhuset, Black design shop (eller hva det heter) og Plantasjen har tall, men de er litt anderledes enn de jeg har...

    SvarSlett