tirsdag 2. november 2010

Riviera Maison

Siden vi no har gått inni november måned 
gir eg meg sjøl lov og snakke om jul!! Var inne på Riviera Maisons heimeside- eg kunne gått 
berserk om eg hadde kunne bestille alt 
eg hadde lyst på. I år er det faktisk første 
gang vi har plass til juletre i leiligheta. 
Vi har budd på minikvadrat i Oslo før så 
har aldri hatt plass!! Og eg syns det høre litt med til julestemninga!


Julekuler- 



Av en eller anna grunn har eg 
fått dilla på "korg" produkt igjen..
trudde aldri eg skulle syns det var fint 
igjen..men det gjer alt så mykje varmare


DETTE er mine ønsker til kjøkkenet

Mortel


Denne "kokebok" støtta har 
eg vært forelska i fra første gang eg såg den..

Memotavle til kjøkkenet

Ser at mange er godt i gang med nedvask 
og forberedelser til jul...eg dropper nedvasken 
denne jula sidan eg vaska ned hver krinkel og 
krok i august! En ting mindre og tenke på! Men 
tenkte samle jentegjengen og ha 
juleverksted...
fleire hoder og 
enda fleire ideer:)

NO må eg faktisk sett meg ned og gjer det eg 
EGENTLIG skulle...skrive ferdig prosjektplanen 
min i forebyggande og 
helsefremmande sjukepleie  
om AMMING, som eg skal levere 
på fredag..så hvis nåkken har 
erfaringer-gode og dårlige- kom med dei:)



Ha en god dag alle sammen:)

Linda!

8 kommentarer:

  1. Wow so mykje fint du har funne :) Julekulene var nydelege!!
    Eg har ikkje den heilt store julemodusen....

    Lurte på juleverkstad eg og...men får sjå ka det blir til :)

    Kos oss på Jessheim, Oslo i løpet av veka :) SKa leite fram gode interiørbutikkar :):)

    Klem M <3

    SvarSlett
  2. ååå så spennande:) oslo har så mange bra...savna oslo på den måten ja..kos dåkke øst i veka:) håpa dåkke får litt finare vær enn det e her..fysj for et regn!!

    SvarSlett
  3. Hei♥

    Kjempe masse herleg inspirasjon!
    Takk for så fine ord frå deg♥

    God tysdagskveld:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  4. Åååh, så fin blogg du har fått deg, takk for at du sa i fra! ;) Men syns det var dårlig gjort av deg å legge ut disse bildene, er helt blakk og veeldig frista no! Hehe.. ;)

    SvarSlett
  5. Hei ☺
    Så masse fint! Julestemning her i gården nå ja! ☺ hehe

    Ha en fin kveld
    Klemmer ♥

    SvarSlett
  6. Tusen takk for tips, da skal jeg prøve det neste gang!

    Ha en fin kveld..
    ¨klem

    SvarSlett
  7. De julekulene var nydelige! :) *ønskeseg*
    Ja, sinkhuset er flott så løp og kjøp! :)

    Oppgave om amming ja - masse lykke til. Jeg har ingen gode erfaringer rundt amming, men håper dersom det blir en neste gang med baby at jeg får det til da! ;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  8. Hei Linda:)
    Flotte bilder du viser:)
    Litt tidlig med jul, men jeg lar meg også friste:) Mye lekkert!
    Lampa er kjøpt på IKEA og er av serien Barometer:)

    Ha en fin onsdag!

    Klem

    SvarSlett