søndag 12. desember 2010

3. søndag i advent


FOR ei veke og FOR ei helg..her går det i ett om dagen..

Igår hadde vi nærmeste venninnene (+ mennene) julebord heime hos oss! Vi hadde tapas på menyen og alle tok med seg to tre retter.. Det var så masse mat..FANTASTISK God mat! Kvelden var vellykka og det må nok gjentas neste år! Vi har i hvertfall mat i ei veke no..:)

No er det et par timer kvalitetstid i sofaen 
før leggetid og ei veke praksis før juleferie! Lykke!

Her er det meste av maten som vi hadde. Eg laga kjøttbollar i tomatsaus og tortillalefser med spinat og fetaost,  veldig godt om eg kan få lov å skryte litt av meg sjøl! Desserten min besto av Pavlova med masse god frukt..nam.får aldri nok av den kaka!


Planen var å kjøpe et lite juletre for å gi det lille ekstra til julebordet! Men det blei dessverre glemt og eg pynta palmen istedefor med søte pyntefigurer fra Udesen og rød sløyfe! Min kjære syns det var skikkelig harry! Hehe. Skal det vær så skal det vær:)



God søndag 
til alle flotte folk der ute:)




4 kommentarer:

  1. Hei:)
    Så koselig med vennejulebord da, og det så ut som dere hadde masse god mat ja:)

    Ha en fortsatt fin søndagskveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig det var hos deg da! Også så masse god mat! Sikker på at dere hadde en tridelig kveld!
    God søndagskveld til deg!

    SvarSlett
  3. Så kjekt med juleverkstad for voksne da:)

    Herlege og stemningsfyllte bilder♥

    Ønskar å takke deg for slike fine ord:)

    God ny veke♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett