onsdag 29. desember 2010

Kor forsvant julestemninga?


Mi forsvant i allefall første juledag!! kjedelig...alltid syns romjula var skikkelig koselig og at julesteminga har vart til første nyttårsdag i allefall! Denne romjula har ikkje vært prega av juletemning men vi har selvfølgelig kost oss ♥

Slenger med nåkken bilder fra før julepynten kom i hus!



Lørdag skal all julepynten på hodet ut og ned i ei eske, og stua skal få sitt lyse duse preg igjen ♥



..og stua må nesten få litt fornyelser og!! Sidan det neste vi skal vente på er deilig vår ♥

Men dei neste dagane skal eg bruke på å bli frisk..har vore småsjuk i tre veker og er mektig lei..kan trøste meg med at eg ikkje er den einaste da eg trur heile landet er prega av denne møkkaforkjølelsen!!

Ha en fin onsdagskveld alle herlige der ute ♥





1 kommentar:

  1. Huffda, ikke hyggelig å være syk...og ihvertfall ikke så lenge. Selv var jeg så "heldig" å få spysjuka natt til første juledag. Er veldig glad for at den ikke kom på julaften. Dèt hadde ikke vært noe særlig!
    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år, og håper at det bringer deg mange gleder :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett