tirsdag 14. desember 2010

Pakkeleik

Denne flotte pakken låg og venta på meg i postkassen i dag..for ei tid tilbake var eg med på en pakkeleik hos Ann- Charlotte som har den flotte og kreative og inspirerande bloggen Alottes Verden.  (Trykk på linken for å komme til bloggen)





Flott innpakka i gammal stil...akkurat som eg likar det:)
Koselig julekort fikk eg og!


FOR en flott gave!! 
Heimelaga rødt hjerte, heimelaga pynt til juletre og juletrekuler i sjokolade:) Eg Smilte bredt når eg åpna det!


Sjekk ut bloggen hennes


Strikka, rødt hjerte


Hekla snøkrystaller til å henge på juletreet:) 
Desse var berre heilt nydelige


Sjokoladekuler til å henge på treet- gledar meg til å ete desse og:)


For at eg kunne være med på pakkeleiken er kravet at eg skal gjere det samme- gi tre gaver til nokon andre som ønsker å være med på pakkeleik osv...

Et innlegg om dette kjem i nærmaste framtid når eg har fått en LITEn peikepinn på ka eg skal ha med i mine pakkar!! Det blir ikkje lett etter å ha fått denne flotte gava:)

Ha en fin tirsdagskveld:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar