mandag 27. desember 2010

Jul i barndomsheimen ♥


Elska mamma sine sofaer.Her har eg tilbrakt en del timar i julehelga.. Dei er sikkert ti år gamle og no før jul blei sofaen og stolane trekt om igjen!! Dei blei jammen som nye igjen. Det kosta en del, men syns det er verdt det om en har en god sofa en likar designet på men kanskje ikkje fargen/mønsteret.



Her rundt dette bordet åt vi julemiddagen. Meg, mine tre småsøsken, mamma og pappa.
Pinnekjøtt..kålrabistappe..rødkål..poteter..
medisterpølse..NAM♥
Pappa var heime i år og..han jobbar i utlandet og er ikkje alltid heime i jula. 



Det mangla i allefall ikkje på julesteminga denne jula..



Masse snø har vi i allefall uten tvil!!


Sikkert mange som har starta på jobb igjen..eg har julefri fra skulen til over nyttår men jobber litt ekstravakter i ferien ♥

Ha en god mandag ♥

2 kommentarer:

  1. hei
    vi har også feiret jul i barndomshjemmet mitt.
    det er det aller beste synes jeg!!!

    høres ut som om dere har hatt det hyggelig!

    nyt romjulen

    klem beate

    SvarSlett